המורה מציגה את נושא השיעור אשר אינו מוכר לתלמידות. על כל תלמידה / זוג להזין בפדלט כמה שיותר שאלות בנוגע לנושא.
הערה: אם אין מספיק מחשבים, ניתן לעבוד בקבוצות.
חלק א: המורה פותחת לוח פדלט שיתופי המחולק לשני טורים: 'בעד' ו'נגד'. ומחלקת את הכיתה לקבוצות. כל קבוצה מקבלת מחשב: על מחצית מהקבוצות לכתוב טיעוני 'בעד' על הנושא, ועל המחצית השניה לכתוב 'טיעוני נגד' על הנושא, עליהן להזין את הטיעונים בפדלט במקום הייעודי.
חלק ב: על כל קבוצה להגיב לפחות על שני טיעונים מהקבוצה הנגדית.
חלק א: המורה פותחת לוח פדלט שיתופי המחולק לשני טורים: 'בעד' ו'נגד'. ומחלקת את הכיתה לקבוצות. כל קבוצה מקבלת מחשב: על מחצית מהקבוצות לכתוב טיעוני 'בעד' על הנושא, ועל המחצית השניה לכתוב 'טיעוני נגד' על הנושא, עליהן להזין את הטיעונים בפדלט במקום הייעודי.
חלק ב: על כל קבוצה להגיב לפחות על שני טיעונים מהקבוצה הנגדית.
את אופן השימוש לתלמידות באמצעות הסבר פשוט: לחיצה על סמן הפלוס (+) או לחיצה כפולה על הלוח תאפשר להן לכתוב את שמן + טקסט + קישור או תמונה.
מומלץ לפתוח בהגדרות את האופציה למתן תגובות. כך תוכלנה התלמידות למשב זו את זו.
נשים לב לתכנים כיוון שהקובץ הינו שיתופי ופתוח לעריכה עצמאית של התלמידות, כדאי לוודא שהחומרים שהועלו מתאימים וראויים.
Created by Rutish & Zehavi Akler