המורה מזינה מראש בגלגל המזל את המטלות אותן על התלמידות לבצע במהלך השיעור, הן מפעילות את הגלגל ומיישמות את המטלה שעלתה בגורל.
אופציה א: להכניס את כל מטלות השיעור לגלגל, במקרה זה על התלמידות לסיים ולעבור על הגלגל במלואו.
אופציה ב: להזין מטלות רבות ולאפשר לתלמידות ליישם מספר מסויים מתוכן.
המורה מזינה את שמות תלמידות הכיתה בגלגל, מקרינה אותו על הלוח ומפעילה. התלמידה שעולה בגורל מציגה את השיתוף שלה בסבב. באופן הזה עוברים מתלמידה לתלמידה.
הצעות לסבבים:
"מה למדתי מהשיעור הזה?"
"ממה הכי נהניתי בחג?"
" _____ בשבילי בארבע מילים"
מתאים אף לסבב היכרות, לסיעור מוחות וכיד הדמיון הטובה 🙂
המורה מזינה את שמות תלמידות הכיתה בגלגל, מקרינה אותו על הלוח ומפעילה. התלמידה שעולה בגורל מציגה את השיתוף שלה בסבב. באופן הזה עוברים מתלמידה לתלמידה.
הצעות לסבבים:
"מה למדתי מהשיעור הזה?"
"ממה הכי נהניתי בחג?"
" _____ בשבילי בארבע מילים"
מתאים אף לסבב היכרות, לסיעור מוחות וכיד הדמיון הטובה 🙂
ניתן ליזום שיח רפלקטיבי בעקבות הפעילות עם גלגל המזל, בו יהיה ביטוי להתנסות הרגשית של התלמידות. שאלות לדוגמא: "מה הרגשת כששמך עלה / לא עלה בגורל?", "האם הרגשת תסכול / ציפיה / מתח במהלך הפעילות?"
ניתן להעתיק מילים מתוך רשימה שהכנתן מראש ולהדביק במקום הייעודי. יש להפריד את המילים באמצעות פסיק ביניהן.
במרבית הכלים, ניתן לבחור האם להסיר או להשאיר את הערך הנבחר לאחר כל סבב וכך לקבוע האם הוא יהיה חלק גם בסבבים הבאים.
Created by Rutish & Zehavi Akler