חידון ובו שאלות חזרה על החומר שנלמד בשיעור הקודם.
התלמידות מתחברות מהמחשב האישי או לחילופין, מקרינה המורה על הלוח לכולן.
חלק א: המורה מחלקת את הכיתה לקבוצות, כל קבוצה מקבלת נושא אחד מתוך יחידת החומר הכללית, יחד עם דף מידע עליו. עליהן ללמוד את הנושא היטב ולאחר מכן להכין 4 שאלות טריוויה איכותיות שיקיפו את הנושא ולהזין אותן בתוך הקהוט.
חלק ב: כל קבוצה מפעילה את הכיתה באמצעות החידון אותו היא הכינה.
חלק א: המורה מחלקת את הכיתה לקבוצות, כל קבוצה מקבלת נושא אחד מתוך יחידת החומר הכללית, יחד עם דף מידע עליו. עליהן ללמוד את הנושא היטב ולאחר מכן להכין 4 שאלות טריוויה איכותיות שיקיפו את הנושא ולהזין אותן בתוך הקהוט.
חלק ב: כל קבוצה מפעילה את הכיתה באמצעות החידון אותו היא הכינה.
מומלץ לעצור לאחר כל שאלה ולהסביר מהי התשובה הנכונה ומדוע.
כדאי לאפשר לתלמידות לשחק פעם שניה במשחק, לצורך תרגול נוסף של התכנים. באופן זה הן תוכלנה לשפר את הישגיהן.
שהאווירה התחרותית במשחק שומרת על גבול הטעם הטוב ולא הופכת את התחרות לעיקר, מה שעלול להלחיץ את התלמידות.
Created by Rutish & Zehavi Akler