הכיתה מתחלקת לקבוצות, כל קבוצה מקבלת חלק שונה מתוך יחידת החומר, אותו עליהן להביע באמצעות יצירה של עמוד קומיקס.
את תוצרי הקבוצות מאגדים לחוברת, והנה לנו סיכום ייחודי של החומר מבית היוצר של התלמידות:)
טיפ: כדי לייעל את העבודה בקבוצות, מומלץ לתת תפקיד לכל תלמידה. לדוגמא – ראש קבוצה, אחראית ניסוח, אחראית זמנים, אחראית עיצוב ואחראית פרזנטציה. כך נרוויח קבוצה אקטיבית במלואה.
הכיתה מתחלקת לקבוצות, על כל קבוצה להביע באמצעות קומיקס סיטואציה בה מתמודד ילד בהקשר לנושא הנידון (לחץ חברתי / שונות / כבוד הדדי…). מומלץ להקדיש זמן להצגת התוצרים, לפתח דיון ולהעניק משוב. חשוב לאסוף את התחושות והתובנות שעלו, לתמלל אותן ולסכם לכדי מסקנות מקדמות.
המורה מציגה קומיקס המתאר סיטואציה חברתית הדורשת התייחסות בכיתה, ללא משבצת הסיום, תוך השארת קונפליקט ללא פיתרון. על התלמידות למצוא את הדרך לפתור את הקונפליקט ולצייר זאת כמשבצת קומיקס המסיימת את העלילה. מתאים לנושאים כמו: ניהול קונפליקטים, לדון לכף זכות, חילוקי דעות ועוד.
הכיתה מתחלקת לקבוצות, על כל קבוצה להביע באמצעות קומיקס סיטואציה בה מתמודד ילד בהקשר לנושא הנידון (לחץ חברתי / שונות / כבוד הדדי…). מומלץ להקדיש זמן להצגת התוצרים, לפתח דיון ולהעניק משוב. חשוב לאסוף את התחושות והתובנות שעלו, לתמלל אותן ולסכם לכדי מסקנות מקדמות.
המורה מציגה קומיקס המתאר סיטואציה חברתית הדורשת התייחסות בכיתה, ללא משבצת הסיום, תוך השארת קונפליקט ללא פיתרון. על התלמידות למצוא את הדרך לפתור את הקונפליקט ולצייר זאת כמשבצת קומיקס המסיימת את העלילה. מתאים לנושאים כמו: ניהול קונפליקטים, לדון לכף זכות, חילוקי דעות ועוד.
נשים לב לבחירת רקע ודמויות התואמים את העלילה ולהצבה הגיונית של הפרטים במרחב.
נשמור על כתיבה תמציתית ובהירה.
נשתמש בבועות דיבור וחשיבה התואמות את הטון ואת רוח הדברים.
Created by Rutish & Zehavi Akler