בפתיחת היום מציגה המורה שאלה באמצעות ענן מילים, עליה עונות התלמידות במס' מילים מצומצם. ניתן להשתתף עם מחשב אישי / קבוצתי. אם אין מחשבים ניידים, המורה יכולה להקרין בכיתה את ענן המילים לכולן ולהזין בעצמה, תוך כדי הסבב, את תשובות הבנות.
ניתן לגוון בשאלות. לדוגמה: "אני מרגישה הבוקר כמו…", "השיעור שאני הכי מחכה לו היום הוא…", "משהו מעניין שעבר עלי אתמול, עד 3 מילים."
מתקבלת מראה המשקפת את 'מצב הצבירה' היומי בכיתה וזו הזדמנות מצויינת עבור המורה להקרין את התוצאה ולאסוף את מה שעלה לשיח מסכם קצר.
אופציה א: כל תלמידה מזינה בענן המילים בקצרה שלוש תכונות חיוביות של כלת יום ההולדת.
אופציה ב: כל תלמידה מזינה בענן המילים 3 איחולים קצרים לכלת יום ההולדת.
מקרינים את התוצר וחוגגים אותו היטב 🙂 למיצוי החוויה מומלץ להדפיס ולהעניק לכלת יום ההולדת המאושרת.
אופציה א: כל תלמידה מזינה בענן המילים בקצרה שלוש תכונות חיוביות של כלת יום ההולדת.
אופציה ב: כל תלמידה מזינה בענן המילים 3 איחולים קצרים לכלת יום ההולדת.
מקרינים את התוצר וחוגגים אותו היטב 🙂 למיצוי החוויה מומלץ להדפיס ולהעניק לכלת יום ההולדת המאושרת.
בענן מילים התשובות מופיעות באופן אנונימי, הזדמנות מצויינת לעודד תלמידות שקטות להשתתף בשיעור. מתוך תקווה שהדבר יהווה צעד ראשון וידחף אותן קדימה.
ניתן להעתיק את התמונה שנוצרה מענן המילים ולשלבה בתוך עיצוב / שכפול.
רעיונות נוספים לשימוש בענן מילים: סיעור מוחות, הקלדת מילים קשות בעקבות טקסט, ענן ציפיות אישיות בתחילת שנה / בפתיחת פרויקט חדש וכיד הדמיון הטובה!
Created by Rutish & Zehavi Akler